lördag 28 september 2019

Läsplanering oktober 2019

September flöt på relativt bra och självklart hoppas jag att oktober kommer att bli minst lika bra, om inte bättre. Jag förväntar mig att oktober blir en rätt så lugn månad när det gäller andra aktiviteter och än så länge har jag ingenting speciellt inbokat så då bör det bli rejält med lästid.

I första hand kommer såklart mina högar med rec.ex, och just nu är de rätt så rejäla även om jag faktiskt lyckats minska dem lite den senaste tiden och det vill jag fortsätta göra. Jag hoppas verkligen att läsflytet nu håller i sig så jag hinner minska högarna ännu mer under oktober.
Och jag måste då också försöka hålla jämna steg med recensionsskrivandet så det inte samlas några jättehögar med orecenserade böcker på skrivbordet, för det blir jag riktigt stressad av.





Självklart måste jag ju också läsa lite hyllvärmare, speciellt som det inte gått så bra med det hittills i år. Jag måste alltså försöka läsa minst en per månad om jag ens ska kunna få ihop ett nöjaktigt resultat det här året. Den här gången planerar jag bara för en hyllvärmare men hinner jag mer så är det bara bra. Boken jag tänkt läsa är



Min mamma är en persisk prinsessa av Sanna Sjöswärd










Nu är det alltså bara att hålla tummarna att jag lyckas hålla ångan uppe och att ingenting oförutsett inträffar som raserar mina planer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar