tisdag 24 september 2019

Top Ten Tuesday : Böcker på höstens TBR-lista


Det är ett bra tag sen som jag deltagit i Top Ten Tuesday,  som anordnas av That Artsy Reader Girl, men temat idag är så lätt att jag kunde inte låta bli. Temat är höstens TBR-lista

Books On My Fall 2019 TBR

--------------------------

Det här var alltså en total no-brainer. Jag behöver bara plocka ut 10 från min läsahög, vilket väl egentligen inte är så lätt för jag vill ju verkligen läsa varenda bok i de högarna (ja, jag har två högar just nu på stolen bredvid mig i köket). Böckerna är inte listade i någon inbördes ordning

1. Välkommen till Flanagans av Åsa Hellberg
2. Och eken står där än a Sofia Lindberg
3. Silverfloden av Mats Erasmie
4. Stjärnan från Nord av D.B. John
5. En dag, Jennifer av Risto Pakarinen
6. Minns deras namn av Simon Stranger
7. Drömmarnas bok av Nina George
8. Det lilla galleriet i solen av Marie Sammeli
9. Muren av Don Winslow
10. I oxögat av Ida Andersen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar