måndag 2 september 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 35

Vecka 35 var en riktigt bra vecka läs- och bokmässigt. Jag hade mitt läkarbesök på torsdagen och så skulle vi iväg på auktion p lördagen men läkarbesöket tog musten ur mig ordentligt så när helgen väl kom så orkade vi helt enkelt inte åka iväg någonstans (maken var minst lika trött som jag men av andra orsaker). Istället såg vi till att ha en lugn helg med mycket läsning för mig och med minst lika mycket mopedmekande för maken. Just nu känns det faktiskt att vi nog gjorde rätt i att inte bara köra på och göra det vi planerat utan bromsade lite och ändrade planerna. Och ändrade planer betydde också att jag fick mer gjort än vad jag hade räknat med och det är jag mer än nöjd med.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 35 var

Jag läste ut 4 böcker

Nytt land av Mathias Alm
Den modige kaninriddaren av Oskar Källner & Marta Leonhardt
Luftburen av Susanne Boll
I denna ljuva villervalla av Ewa Klingberg

Jag publicerade 4 recensioner

Mäster Palms porträtt - Henrik Johansson
Vilse på Nya Zeeland - Caroline Twamley & Josefine Jansson
Station K - Peter Stjernström
Frälsaren i Burlington - David Baldacci

Det fanns 5 rec.ex i brevlådan

På osannolika skäl av Hannes Dükler
Dit vägen bär av Marie Hedegård
Det lilla galleriet i solen av Marie Sammeli
Dotter saknad av Anna Jansson
Drömmarnas bok av Nina George

Jag köpte 0 böcker

2 kommentarer:

  1. Vill du ha ett ex av min nya roman Kärleken väntar längst ut på grenen?

    SvaraRadera