måndag 30 september 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 39

Vecka 39 gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag lyckades hålla planeringen under större delen av veckan men när helgen kom så gick det inte alls. Jag hade ju räknat med att inte hinna läsa så mycket under helgen eftersom vi hade annat att göra, men jag läste faktiskt ännu mindre än vad det var tänkt. Det blev lite samma med recensionerna, det gick segt hela veckan och när helgen kom så avstannade skrivandet helt. Trots att jag alltså inte är riktigt nöjd så ser slutresultatet faktiskt inte så illa ut, i alla fall läsmässigt. Nånting som var väldigt positivt var ändå att jag fortfarande stod emot frestelsen att köpa böcker, trots alla erbjudanden som dök upp i brevlådan. Man får vara glad för det lilla.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 39 var

Jag läste klart 4 böcker

Samtalsgruppen för sorgbearbetning vid husdjurshädangång av Maja Willander
På osannolika skäl av Hannes Dükler
Dit vägen bär av Marie Hedegård
Karma och Jonar: Klipptrollen av Zelda Falköga

Jag publicerade 2 recensioner (titeln är länkad till recensionen)

Kärleken väntar längst ut på grenen av Mari Åberg
Dolken från Tunis av Agatha Christie

Det dök upp 3 rec.ex i brevlådan

Silverfloden av Mats Erasmie
Blodhundar av Claes och Ewa Fürstenberg
Pälsjägare av Boel Gerell

Jag köpte 0 böcker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar