fredag 27 september 2019

Helgläsning vecka 39

Det blir nog inte jättemycket läst den här helgen. På lördag ska vi iväg för att se Häxorna i Eastwick på Cirkus i Stockholm och så blir det middag på restaurang efter föreställningen. Jag hinner nog inte läsa så mycket innan vi ska iväg och efteråt lär jag vara så mör att det blir soffliggning resten av kvällen. Söndagen har jag faktiskt redan planerat ska bli en vilodag, jag lär inte orka så mycket efter att ha varit ute på lördagen. Men kanske att jag ändå orkar och hinner läsa lite för så mycket annat lär jag inte göra. Och söndagen är också numera den dagen jag faktiskt tittar många timmar på tv eftersom båda mina favoritprogram sänds då, först Salvage Hunters i tre timmar och sen en timma med Amazing Race på kvällen. Jag har ju lite fasta blogginlägg också som ska göras på söndag, men dem tänkte jag göra färdigt idag och schemalägga så slipper jag hålla på med det då. Även om det inte blir så mycket lästid under helgen så är jag optimist och har tagit fram fler böcker än vad jag lär hinna med, för det kan ju hända att jag hinner med mer än jag trott

Det jag tänkt läsa (eller i alla fall börja på) den här helgen är




Minns deras namn av Simon Stranger
Läser jag just nu










Pengabrevet av Karina Johansson











Drömmarnas bok av Nina George












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar