torsdag 3 juli 2014

Pocketrea

Jag fick reklam i min mailbox om att Bokus hade "pocketloppis" och var självklart lite sugen. Men jag beslöt mig för att vänta för säkerhets skull tills vi hade varit ute och handlat. Och tur var väl det, eftersom jag på ÖoB hittade nästan samma sortiment som på Bokus men priset var bara 10,-/st! Så då fick en hög följa med hem.

Ögat över månskäran av Libba Bray
Den vita katten av Holly Black
Jungfruns älskare av Philippa Gregory
Inget att förlora av Lee Child
Den röda drottningen av Philippa Gregory
En grym död av Jonathan Heyes
Francys evangelium av Amanda Lind
Långt ifrån död av Peter James

Så även om jag återigen trillat dit och köpt fler böcker så är jag lite stolt - istället för 200,- så har jag bara betalat 80,- för åtta böcker.


2 kommentarer:

  1. Hmm... en tur till ÖoB är ju inte helt omöjligt... ;)

    SvaraRadera
  2. Kostar de bara 10 kronor styck så är det ju nästan straffbart att inte köpa :)

    SvaraRadera