söndag 18 maj 2014

Loppissöndag!

Äntligen en söndag med fint väder! De första söndagarna i maj har varit ganska trista med kyla och regn så dagens solsken och värme var verkligen efterlängtad. Och det är först när det är fint väder som bakluckeloppisarna kommer igång riktigt. Så dagen till ära åkte vi t o m till två bakluckeloppisar, det blev både Ulva och Fyris.
Och visst hittade vi böcker

Tokyo av Mo Hayder
Den svarta löparen av Kristina Appelqvist
På Chesil Beach av Ian McEwan
Livet efter dig av Jojo Moyes
Fallvatten av Mikael Niemi
Förr eller senare exploderar jag av John Green
Flodens dotter av Hong Ying
Den frusna trädgården av Kristin Hannah
Krokodilen av Herman Lindqvist
Gå över gränsen av Robert Karjel
Den svarta opalen av Tamara McKinley
Hollywood Girls Club av Maggie Marr



6 kommentarer:

  1. Den bokhögen får du gärna ge mig:).

    SvaraRadera
  2. Jeg liker bokstabler :)
    Av bøkene i din stabel jeg har lest er Mo Hayders Tokyo min favoritt!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Den frusna trädgården är en av mina favoritböcker :)

    SvaraRadera
  4. Åh, jag som har loppisabstinens! ;) Jag har bara läst Jojo Moyes i din hög tror jag, men jag hoppas att du tycker lika mycket om den som jag gjorde. Underbar roman!

    SvaraRadera
  5. Vilken lyckad shoppingtur :)

    SvaraRadera