lördag 3 maj 2014

Månadssammanfattning - April 2014




Månadssammanfattning - April 2014




Antal lästa böcker: 15
Antal sidor: 5910
Inbundna: 5
Danskt band: 7
Storpocket: 0
Pocket: 3
Excess: 0
Seriehäfte: 0
Rec.ex: 8
Köpt: 8
Fått: 2

De lästa böckerna är

Nattfjärilen - Saskia Walker
Syndfull - Brian Freeman
Häxmästaren - Saskia Walker
Havsdrottningen - Saskia Walker
Springfloden - Cilla & Rolf Börjlind
Uppfylld - Megan Hart
Rövardotter - Jackie Ferm med Ola Brising
Falska kvinnor - Rebecca Chance
Det som göms under sten - Thomas H Cook
Frestad - Megan Hart
SOLO - William Boyd
Förledd - Megan Hart
De försvunna - Gwen Hunter
Barfotadrottningen - Ildefonso Falcones

April gick ganska bra när det gäller läsning. Det blev en månad med tyngdpunkt på erotisk romance så det blev därför inte någon jättebra blandning. Nu har jag också under en längre period läst ganska mycket "lätt" litteratur, så jag börjar känna lite att det snart är dags för lite faktaböcker, klassiker och ev några pristagare.
Under april lyckades jag hålla igen lite på bokinköpen, men det är en klen tröst med tanke på att bakluckeloppisarna startar i början av maj och då går det bara inte att hålla igen.

Vi är nu några dagar inne i maj månad och jag har fått undan en del annat som distraherat mig lite så nu tror jag att maj nog kommer att bli en bra läsmånad.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar