tisdag 20 maj 2014

Sommarenkät

Jag hittade en liten sommarenkät hos Bokhora och var bara tvungen att knycka den

1. Vilka 5 böcker bara MÅSTE hinna läsas i sommar?

Expeditionen av Bea Uusma
Drömbokhandeln av Laurence Cossé
Till minne av Charlie K av Dag Öhrlund
Fiskar ändrar riktning i kallt vatten av Pierre Szalowski
Ru av Kim Thúy


2. Vilken bok är du egentligen inte så sugen på men känner att det är dags att ta tag i?

Agaat av Marlene van Niekerk

3. Var är bästa stället att läsa i sommar?

Köket på min vanliga plats. 

4. Handen på hjärtat, var tror du att du faktiskt kommer att läsa någonstans?

Köket på min vanliga plats. Eftersom jag inte tål sol speciellt bra så blir det inomhus i vilket fall som helst

5. Vilken bok tror du kommer bli sommarens bästa?

Absolut ingen aning, men jag hoppas ju på att någon av de fem i första frågan ska vara sådär otroligt bra.

6. Vilken bok borde ALLA läsa i sommar?

Det går ju inte att plocka ut bara EN!


7. Strand eller hängmatta?

Hängmatta 

8. Deckare eller roman?

Roman

9. Favoritgenre?

Ingen favorit, läser allt förutom sci-fi







1 kommentar:

  1. Men oj! Det här är ju min gamla enkät som jag skapade förra sommaren! Kul att den kom igen :)

    SvaraRadera