måndag 21 november 2016

Veckans bokbloggsfråga vecka 47

Inte blev det mycket gjort ikväll, inte. Jag la mig i soffan efter middagen och tänkte vila ett litet, litet tag och kika på TV. Jovisst, jag hann inte ens se hela Antiques Roadtrip innan jag somnade. Och det blev ingen liten powernap heller, utan jag somnade stenhårt och sov ett par timmar. Vaknade precis lagom till makens favoritprogram, Mountain Men, så jag hann se den i alla fall, men sen var det mer än dags att kravla sig upp och kanske få lite gjort ikväll istället för att bara slöa i soffan. Och den här gången tänkte jag faktiskt svara på Veckans bokbloggsfråga, som anordnas av Barnboksbloggen, redan på måndagen så glömmer jag inte bort den. Frågan lyder

Brukar du lyssna på podcasts? Har du några tips på podcasts som handlar om böcker och skrivande som man bara inte får missa? Vad använder du för app för att lyssna och hålla koll på dina podcasts? 

----------------------

Den här veckan blir svaret mycket kort! Nej, jag lyssnar inte på någon typ av podcasts, har inte tid med det.


2 kommentarer:

  1. Jag har inte heller tid med podcasts, vad skönt att sova middag!!

    SvaraRadera
  2. Lyssnar inte heller på poddar, tiden räcker inte riktigt till som det är nu.

    SvaraRadera