söndag 27 november 2016

Veckoplanering vecka 48

Det är riktigt busväder ute! Det snöar och det blåser riktigt rejält så idag har ingen av oss varit speciellt sugen på att gå ut. Alltså har vi tillbringat dagen inomhus och läst, tittat på TV osv. Snart är det dags att börja laga middag men innan det så tänkte jag göra en veckoplanering för kommande vecka

Förra planeringen funkade faktiskt ganska bra, det är bara den sista boken i planeringen som jag inte hann läsa, men jag har börjat på den så den får börja veckans läsning


Det jag tänkt läsa är







Tillbaka till Berlin av Emanuel Litvinoff
(har jag alltså redan börjat på)










Välkommen till Himmelsta av Hanna Landahl














Droger i Tredje riket: det dopade blixtkriget av Norman Ohler









När jag väl läst de här böckerna så har jag den senaste tiden läst så mycket allvar, krig och sorgligheter att det är dags att plocka fram romantik, feelgood och liknande.

Vad har du tänkt läsa under den kommande veckan?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar