söndag 20 november 2016

Veckoplanering vecka 47

Nu är det dags igen att planera för kommande vecka. Förra planeringen funkade inte så bra, men det hade nog mycket att göra med mitt läkarbesök i fredags. Fram till dess så gick allt som det skulle men sen gick luften ur mig och det gick bara inte att koncentrera sig på läsandet. Men nu känner jag att jag börjar komma igång igen. Det osäkra den här veckan är hur mycket lästid jag egentligen kommer att få. Maken åker på konferens och då får jag brorsan hit som "barnvakt". Min man är van vid att jag "umgås" med mina böcker och målarböcker, men det är inte bror min. Och trots att vi pratar nästan dagligen i telefon så är det ju trevligt att också umgås lite IRL och då blir det inte riktigt lika mycket lästid över.

Det jag tänkt läsa den kommande veckan är




Morden på Mangle Street av M.R.G. Kasasian
(har jag precis börjat på)













Nujeen: Flykten från krigets Syrien i rullstol av Nujeen Mustafa med Christine Lamb













Tillbaka till Berlin av Emanuel Litvinoff







Jag får nog se till att använda tiden till läsning fram till att brorsan kommer så blir jag inte så stressad sen av att inte hinna läsa så mycket som jag skulle vilja (och behöva) göra.

Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar