torsdag 30 maj 2019

Läsplanering Juni 2019

Under maj har jag äntligen kommit igång ordentligt med läsandet och förhoppningsvis håller det i sig hela juni också.
Nu ska det ju bli lite varmare igen och det är jag väldigt tacksam för. Jag är så frusen av mig numera att jag inte ens kunnat sitta ute och läsa, men blir det bara lite varmare ute nu så lär jag kunna sitta på min läsplats ute på altanen och njuta.
Trots att jag suttit och läst ganska mycket har inte läsahögen minskat speciellt mycket, snarare tvärtom, så nu är det bara att kavla upp ärmarna och sätta igång.




Läsahögen (eller högarna) som jag väljer läsning från under juni och jag tror och hoppas att högarna minskar något under juni








Utöver ovanstående så läser jag ju hyllvärmare i sovrummet och då har jag plockat fram dessa böcker för juni




Livet vi drömde om av Anna Gavalda











Kärlekens väv av Ahdaf Soueif





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar