söndag 26 maj 2019

Läsplanering vecka 22

Kommande vecka blir nog ganska lugn som det ser ut nu. Jag fyller år i slutet på veckan så den dagen kan jag nog räkna bort, möjligtvis att det blir en del läst men jag lär inte skriva recensioner eller göra så mycket annat på bloggen. Så det blir till att skriva färdigt recensioner och inlägg i början på veckan och sen schemalägga till den dagen. Eventuellt ska vi sen till  Strömmingsfestivalen i Hargshamn på lördagen där jag hoppas få tag på hel strömming så vi får stekt hel strömming och potatismos till middag på kvällen (jag har suktat efter stekt hel strömming i evigheter!)
Under resten av veckan hoppas jag hinna läsa en hel del för nu flyter läsningen väldigt bra

Det jag tänkt läsa under vecka 22 är





Pojke slukar universum av Trent Dalton
Har precis börjat läsa den här









Disekvilibrium av Oskar Källner
Noveller som jag läser en i taget mellan de andra böckerna











Staden av Camilla Sten











Nådastolen av Wlizabeth Winthrop










Vad ska du läsa under kommande vecka?



1 kommentar:

  1. här kan du se en resa på Transsibiriska järnvägen:
    https://www.svtplay.se/video/21713466/keyyo-med-rheborg-i-ryssland/keyyo-med-rheborg-i-ryssland-sasong-1-du-forstar-nog-inte-hur-mycket-du-betyder-for-mig?start=auto

    SvaraRadera