fredag 5 juni 2020

Helgläsning vecka 23

Den här helgen blir nog ganska precis likadan som helgerna under de senaste månaderna, dvs vi stannar hemma och håller på med hushåll och trädgård. Och så blir det en massa läsning såklart. Jag hoppas också hinna med att skriva en  hel del recensioner så att jag snart ska komma ikapp med dem också.
Jag har läst ut de lite tunnare böckerna i läsahögarna så nu är det dags för normaltjocka och tegelstenar. Alltså blir det inte lika många böcker till antalet men det totala sidantalet blir rätt så högt ändå. När man tittar på väderprognoserna så ser det ut att bli en liten aning svalare i helgen och kanske t o m lite regn, men blir det lite fint väder däremellan så kan jag ju sitta ute och läsa, vilket vore underbart.


Det jag tänkt läsa den här helgen är


Kolmannen av Jens Henrik Jensen
Läser jag just nu















Love: En roman om Greta Garbo av Kerstin Gezelius & Alexander Onofri

















Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar