fredag 12 juni 2020

Helgläsning vecka 24

Det blir en vanlig helg igen, dvs en upprepning av tidigare helgerna. Vi stannar hemma och pysslar med trädgård och hushållet. Den här helgen ska jag i alla fall försöka äntligen få ordning på och arkivera en massa papper. Jag har fortfarande kvar en del föreningsdokumentation som måste stuvas undan. Har hållit på med det i omgångar men nu är det dags att ta itu med de sista högarna och sen är det klart.  Utöver det så tänkte jag kolla på lite nätauktioner där jag sett att det finns intressant saker om jag skulle vilja ha (om de inte blir för dyra). Just nu i coronatider hålls ju de flesta auktioner på nätet så man behöver inte vara på plats. På ett sätt är det lite tråkigt, lite av det roliga är ju att gå på visningarna och kolla upp det som man är intresserad av. Men nätauktioner är bättre än ingenting.
Eftersom vi ändå kommer att vara hemma så lär jag få ordentligt med tid över för läsning och kanske att jag lyckas få ur mig lite recensioner

Det jag tänkt läsa den här helgen är

I skuggan av sektor 5 av Simon Häggström
Läser just nu










Sen for jag hem av Karin Smirnoff











Mörkläggningen av David Baldacci










Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar