måndag 15 juni 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 24

Allt började falla på plats under vecka 25 och även om jag är långt ifrån ikapp med läsningen och recensionerna så är jag i alla fall på gång och jobbar på. Jag har ju nu övergått til att läsa de normaltjocka böckerna och tegelstenarna så det blir inte lika många böcker antalsmässigt men lästa till sidantalet håller siog nog ganska bra. Recensionsskrivandet är ännu inte riktigt i nivå med läsningen men jag hoppas att så småningom kunna bättra på de siffrorna också.Problemet är ju att nu när det är så fint väder så har man inte precis lust att sitta framför datorn inomhus och då får man alltså inte lika mycket gjort. Där får jag alltså ta mig i kragen och öka tempot lite. Något jag är stolt över är att jag även den här veckan lyckades hålla nollan när det gäller bokinköp.

Det jag hann med under vecka 24 var

Jag läste ut 3 böcker

Kolmannen av Jens Henrik Jensen
Love: en roman om Greta Garbo av Kerstin Gezelius & Alexander Onofri
I skugga av sektor 5 av Simon Häggström

Jag publicerade 3 recensioner

Låt spelet börja - Christina Schiller
Järnrosen - Oskar Källner & Karl Johnsson 
Vännen - Sigrid Nunez 

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Ilkas arv av Sara Blædel
Goda grannar av Mattias Edvardsson

Jag köpte 0 böcker





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar