söndag 28 juni 2020

Läsplanering vecka 27

Den här helgen har det hänt mycket och det kommer definitivt att spilla över på veckan som kommer. Jag kommer alltså inte hinna läsa och recensera så mycket som jag känner att jag borde göra, men just nu blir det annat som måste prioriteras. Egentligen är det synd att jag inte kommer att hinna med så mycket för jag känner verkligen läslust och böcker är också bra att avleda tankarna med. Men är det som det är och det är bara att ta skeden vackert i hand och göra det bästa av situationen.



Det jag tänkt läsa under vecka 27 är allt det som jag inte hann med under helgen, dvs veckoplaneringen blir en upprepning av helgplaneringen som kraschade

Fjärilsrummet av Lucinda Riley
Den är alltså inte utläst ännu, jag var på god väg men så kom beskedet som fullständigt kastade om all planering och det blev inget läst










Ur askan av Lina Areklew












Räven som inte kunde hålla färgen av Kari Melander & Magdalena Brunzell






Paint av Amanda Tartt










Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar