måndag 1 juni 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 22

Jag hade ju väntat mig att vecka 22 skulle bli bättre än de tidigare veckorna, men jag hade nog inte förväntat mig att det skulle gå riktigt så bra som det gick. Den här veckan kunde jag äntligen släppa de negativa tankarna lite och koncentrera mig helhjärtat på läsningen och det märks också på resultatet. Recensionerna kom jag inte riktigt igång med ännu, men till och med det gick bättre än föregående vecka. Det jag är mest nöjd med är att läsahögarna äntligen börjar minska lite och att jag har fått läslusten tillbaka. Nu gäller det bara att få igång recensionsskrivandet också så kan jag nog komma ikapp ganska snart. Något jag är väldigt nöjd med är att jag återigen lyckats hålla nollan när det gäller bokinköp. Just nu rasslar det ju i inboxen med erbjudanden om sommarläsning från olika bokhandlare, och lyckas jag fortsätta på det här sättet, dvs hålla nollan, över hela sommaren så är det bra.

Det jag hann med under vecka 22 var

Jag läste ut 4 böcker

Führerns barnmorska av Mandy Robotham
Falska toner och söta vinbär av Ewa Klingberg
Högt spel av Jan Mårtenson
Dockfabriken av Lena Karlin & Åsa Schwarz

Jag publicerade 2 recensioner

Bortförda - Oskar Källner & Karl Johnsson (173 sid, kartonnage)
Astrids resa - Pia F. Davidson (464 sid, pocket)

Det fanns 4 rec.ex i brevlådan

Fjärilsrummet av Lucinda Riley
Ur askan av Lina Areklew
I skuggan av sektor 5 av Simon Häggström
Mörkläggningen av Davd Baldacci

Jag köpte 0 böcker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar