måndag 29 juni 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 26

Jag hade allting planerat så att jag äntligen skulle närma mig ännu mer att vara ikapp med både läsningen och recensionerna den här helgen och som det såg ut i fredags så räknade jag med att kunna köra för fullt hela helgen. Och självklart träder då "oförutsedda händelser" in på scenen i form av en polispatrull som kommer på lördagen för att informera mig om ett dödsfall i familjen. Självklart blev det totalt kaos i tillvaron, släktingar skulle kontaktas och resten av helgen gick alltså åt till det och det fanns inte på världskartan att jag skulle kunna koncentrera mig på läsning eller recensioner. Så resultatet för vecka 26 är ganska nedslående men samtidigt förståeligt.


 Det jag hann med innan kaoset satte igång var

Jag läste ut 1 bok

Mörkläggningen av David Baldacci

Jag publicerade 1 recension

Den franska fotografen av Natash Lester (titeln är länkad till recensionen)

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Stora boken om Rörstrand av Bengt Nyström, Petter Eklund, Jan Brunius

Jag köpte 0 böcker

Det blev alltså ett ganska så nedslående resultat men det är nog inte så konstigt, det som hände var inte precis något man förväntar sig kan ske och då får man ta de smällar man får. Just nu är ju böckerna och läsningen lite av en räddning för att få tankarna på annat håll emellanåt så vi får väl se hur sammanfattningen/utvärderingen för den här veckan blir.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar