lördag 6 juni 2020

Just nu i juni


Jag tänkte precis börja skriva lite recensioner, men så upptäckte jag att Kulturkollo första lördagen i månaden håller en Just nu-utmaning och den måste jag ju delta i för den är nog precis lagom för att få igång hjärnan med

Just nu läser jag Kolmannen av Jens Henrik Jensen  i köket (och den är bättre än förväntat) och Bögjävlar av flera författare i sovrummet (titlarna är länkade till förlagens sida där det finns mer info om böckerna)  

Just nu tittar jag på Salvage Hunters och American Pickers varje eftermiddag på vardagar och maratontittning på Salvage Hunters i 3 timmar på söndagarna

Just nu lyssnar jag på radio, som vanligt. Har alltid radion som bakgrundsljud  på dagarna - perfekt blandning med nyheter (som man då kan lyssna lite mer uppmärksamt på) och musik (som är mest för bakgrundsljud) och emellanåt någon intressant intervju

Just nu längtar jag efter våra loppis- och secondhandrundor som vi varit tvungna att avstå pga coronakrisen 



1 kommentar:

  1. Blir loppis- och secondhandlustan bättre eller värre av programmen? 😊

    SvaraRadera