måndag 22 juni 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 25

Vecka 25 blev en lite annorlunda vecka än de tidigare. Jag har ju haft ledigt ett tag med vårdkontakterna men den här veckan skulle jag återigen på provtagning, den här gången för att se att medicineringen låg på rätt nivå. Självklart blev det då inte så mycket läst just den dagen för sånt här tar ju hela dagen för mig. Först att åka dit för provtagningen, maken på hemvägen och så däckar jag i soffan efter att vi kommit hem. Och så blev det midsommar...inte för att vi skulle ut och fira på något sätt utan vi höll oss hemma, men det blir en hel del ändå med matlagning osv, så det blev inte så mycket läst då heller. Det blev ju också varmt och soligt väder ute vilket gör att det blir stekhett inomhus (vilket vi såklart hade glömt att det blir så vi hade inte hunnit börja med våra vanliga rutiner för varmt väder) och det är svårt att sova ordentligt och då blir det extra mycket vila på dagarna. Men lite hann jag ju läsa i alla fall och bäst av allt är nog att jag kom igång lite bättre med recensionerna den här veckan

Det jag hann med under vecka 25 var

Jag läste ut 1 bok

Sen for jag hem av Karin Smirnoff

Jag publicerade 4 recensioner

Ett enda andetag - Gabriella Ullberg Westin
Straffet - Yrsa Sigurdardóttir 
Mannen i bilen - Ilmar Taska
Ertappad - Amanda Tartt

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Sommarquiz
Räven som inte kunde hålla färgen av Kari Melander & Mawgdalena Brunzell
En nästan perfekt mamma av Lilly Emme

Jag köpte 1 bok

Gunnar Nylund: konstnär och industriformgivare av Petter Ekdal

På ett sätt är jag ändå rätt så nöjd med det jag hann få gjort under veckan men samtidigt är det nästan synd att jag inte hann läsa mer. Men det får jag försöka ta igen nu under vecka 26. Att jag inte lyckade hålla nollan när det gäller bokinköp har att göra med att det var först nu jag upptäckte den här boken och eftersom Gunnar Nylunds keramik ligger mig varmt om hjärtat så var jag ju "tvungen" att skaffa boken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar