måndag 5 februari 2018

Att göra vecka 06



Min checklista för dagarna har fungerat alldeles ypperligt så jag tänkte organisera min vardag ett steg till och fixa en att göra-lista för varje vecka när det gäller bloggen så att även sånt som tar lite längre tid ska bli gjort.

Alltså blir att göra-lista för vecka 06 2018 den allra första så får jag sen se om den är till någon hjälp. Hur det funkar med den får jag lägga ut nästa vecka på Sammanfattning/utvärdering vecka 06 och då får man se om jag ska fortsätta med den eller inte.

Det jag har tänkt mig ta itu med den här veckan är

1. Bokbloggslänklista: Fixa plats åt den på bloggen och lägga dit länkar. Jag hade en sådan tidigare men se fick den inte plats längre och fick kasseras. Jag tänkte då att jag ska ta itu med den senare och sen har det inte blivit av. Men nu så...
2. Andra länkar: Fixa plats och lägga in andra länkar
3. Fotografera färdigt en del prylar som ska upp på t ex bloggen och op en del andra konton på sociala medier


Som tur är så blev det inte så många punkter den här veckan i alla fall så kanske att jag hinner pricka av de här under veckan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar