onsdag 28 februari 2018

Bokreaköp del 2

Idag kom då det större paketet och nu när jag packade upp böckerna så kom jag underfund med att maken faktiskt köpt fler böcker än jag den här gången. Det betyder att jag får köpa fler böcker imorgon när vi ska till Akademibokhandeln inne i Uppsala, hehehe...
Dagens paket innehöll



Allt blir bättre med bacon av Christopher Sjuve  (mitt)
Ett litet liv av Hanya Yanagihara (mitt)
Manolitas tre bröllop av Almudena Grande (mitt)
Begravd jätte av Kazuo Ishiguro (mitt)
Up & Downstairs av Jeremy Musson (makens
Djävulens dagbok av Robert K Wittman & David Kinney (makens)
Kriget har inget kvinnligt ansikte av Svetlana Aleksijevitj (makens)
Zinkpojkar av Svetlana Aleksijevitj (makens)
Gestapo av Frank Mcdonough (makens)
Sekreterarklubben av Jan Bergman (makens

Jag lär ju läsa i alla fall några av makens böcker när jag får tid över, det finns ju ett par intressanta titlar där...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar