fredag 9 februari 2018

Helgläsning vecka 6

Jag har inte planerat speciellt mycket för den här helgen. Det är dags att städa mitt rum och den här gånge plocka ihop en massa papper och arkivera dem. Förhoppningsvis får jag då mer plats på hyllorna också. Och så måste jag plocka ihop en massa smycken som jag bara tagit av och slängt på bordet, de ska upp på smyckestavlan. Utöver det så tänkte jag ägna ig lite åt datorarbete också den här helgen, jag har en del som blivit liggande eftersom jag inte riktigt haft lust att hålla på. Men nu är det dags att ta itu med sånt också. Och självklart ska det bloggas också.
Läsning blir det också såklart och då har jag tänkt läsa






Grejen med kärlek av Julie James
Läser jag just nu.












Skuggvinter av Louise Baumgärtner









Och om jag hinner så tänkte jag i alla fall börja med




Bränd himmel av Gilly MacMillan













Vad ska du läsa i helgen?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar