lördag 10 februari 2018

Veckans bokmärke vecka 6

Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

Ett av de bästa ställena att hitta lite annorlunda bokmärken är Tradera och det var där jag hittade mina Bukowski-bokmärken. Bukowski Design tillverkar nallar och jag fick en sådan nalle av en kompis en gång. Det jag inte visste var att de också tillverkat lite speciella bokmärken, mjuka bokmärken med djurhuvud. Och när jag fick syn på dem på Tradera så var jag ju tvungen att köpa en (fast det blev två till slut).



Än så länge har jag inte använt dem, men de är kul att ha för de är så fina.


2 kommentarer: