fredag 2 april 2021

Helgläsning vecka 13

 Det blir en lugn helg igen, men vi får väl se hur mycket eller lite som jag får gjort. Det har hänt en hel del den här veckan - både negativt men mest positivt och det har gjort att jag just nu är ganska slut i hjärnan. Och så pågår också Mias Påskläsutmaning, som hittills inte gått speciellt bra för mig eftersom så mycket annat pockat på min uppmärksamhet. Men oavsett hur lite eller hur mycket det blir så kommer jag definitivt att läsa. Jag hoppas såklart att jag hinner och orkar läsa en hel del, men med allt annat som händer så är nog resultatet ganska osäkert. Jag hoppas såklart att hinna med mer än de som står på listan nu, men än så länge är allt osäkert.

 De  böcker som står på tur den här helgen (och helgläsningen räknar jag då fram till söndag kväll) är


Rovhjärta av Ulrika Rolfsdotter  (Läser jag just nu)






Amerikansk jord av Jeanine Cummins






Ö i dimma: Om Utö, pesten och coronan av Jon Kahn









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar