fredag 30 april 2021

Helgläsning vecka 17

 Vi ser fram emot en lugn och fin helg igen.På lördag ska maken äntligen iväg (om han inte får någon negativ reaktion på dagens vaccination) till bror  sin för att visa upp sin bil. Det betyder att jag får en hel massa egentid som jag kan lägga på läsning och recensioner. och jag hoppas verkligen att jag den här helgen också har ork med det. Nu när jag närmar mig att vara ikapp med det mest så skulle jag behöva en helg då jag får mycket gjort. Söndag blir en vanlig söndag med planering för kommande vecka osv. Förutsättningarna är alltså fina för att det ska bli en helg då jag får en massa saker uträttat, vilket jag verkligen skulle behöva just nu.

Det jag tänkt läsa den här helgen är

När bergen sjunger av Nguyen Phan Que Mai

Läser just nu





När allt brister av Helena Kubicek Boye






Giftmakerskan av Sarah Penner










Vad ska du läsa i helgen?






1 kommentar:

  1. I helgen ska jag läsa del ett i Barack Obamas presidentmemoarer. Det är en riktig tegelsten!

    Brukar du läsa biografier?

    SvaraRadera