fredag 30 april 2021

Läsplanering Maj 2021

 Både läsningen och recensionsskrivandet började sakta ta sig under april. Det mesta privata som under årets första kvartal fungerade som en bromskloss, löste sig under april och det märktes direkt på hur mycket tid och ork jag hade för annat, dvs sånt jag tycker är roligt. Förhoppningsvis blir maj en ännu bättre månad så att jag äntligen kommer ikapp med både läsning och recensioner för det vore skönt att göra det inför sommaren.

Maj brukar vara min turmånad och jag hoppas maj i år blir det också


Böckerna jag tänkte fokusera på under maj är

Fjällmordet av Karin Färnlöf Clarin












Faust av Gustaf Skördeman 












Vedergällningen av Robert Harris












Som en fjäder i vinden av Sofia Lundberg












Porten av Astrid Ahlberg










Järnmärkt av Helén Wigh











Och så har vi såklart en hyllvärmare den här månaden också och det blir 


Skyldig som synden av Tami Hoag





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar