söndag 25 april 2021

Läsplanering vecka 17

 Vecka 17 ser ut at bli en lugn och sjön vecka för mig, maken däremot ha en del att stå i. Först ska han på läkarbesök för att kolla en hudförändring han fått, dagen efter är det bilen som ska in på service och därefter ska han få sin första vaccinspruta mot covid-19. Och medan han flänger runt så kan jag för en gångs skull sitta kvar hemma och ägna mig åt läsning och recensioner. Alla små problem som var kvar löste sig under vecka 16 så nu är det bara att vänta på vad som händer nästa gång. I och för sig vet jag ju att det blir en speciell händelse den här gången men den händelsen är bara positiv och den kommer bara göra mig glad. Jag bör alltså få ordentligt med tid för både läsning och recensioner, vilket inte är en dag för tidigt.

Det jag tänkt läsa under vecka 17 är

En förlorad kärlek av Alyson Richman

Läser just nu och tror jag blir klar med ikväll men den fick vara med för säkerhets skull





Profetens sista död av Håkan Östlundh






När bergen sjunger av Nguyen Phan Que Mai






När allt brister av Helena Kubicek Boye






Giftmakerskan av Sarah Penner








Vad ska du läsa under kommande vecka?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar