måndag 26 april 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 16

Vecka 16 blev en relativt bra vecka, läsningen blev bättre än förväntat medan recensionsskrivandet fick stå tillbaka.  De flesta av de privata problemen jag stångats med den senaste tiden, löste sig under veckan och det känns som att jag äntligen kan pusta ut lite innan nästa omgång börjar (för snart är det t ex dags för slutfakturering från begravningsbyrån, och där lär vi få bryta arm en bra stund). Det märks också tydligt att när vissa moment (läkarbesök, provtagningar, behandlingar) just nu inte behöver göras så får jag mer ork och tid att lägga på läsningen och recensionerna.

Det som hände under vecka 16 var

Jag läste ut 3 böcker

Ghettokungen av Sammy Jeridi

Skimrande eljest av Emilia Wahlgren

En förlorad kärlek av Alyson Richman

-------------

Jag publicerade 1 recension

Lögnspiran av Joseph A. Davis

------------

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Kär och galen i bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling

Blodgärning av Thomas Svensson

Sockerormen av Karin Smirnoff

-------------

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar