söndag 4 april 2021

Läsplanering vecka 14

Vecka 14 lär bli en lugn vecka förutom att jag ska bråka med begravningsbyrån om deras fakturor - det känns som att de räknar med att man är så förkrossad av sorg att de kan fakturera vad som helst, hur som helst och utan att någon kollar om det är rimligt. Men då har de inte haft med mig att göra - jag betalar inga felaktiga fakturor. även om det lär ta lite tid i anspråk så hoppas jag hinna läsa en hel del för nånting annat finns inte på schemat just nu. Jag fortsätter alltså med högen jag plockat fram för Mias Läsutmaning för den har jag inte lyckats speciellt bra med än så länge.

Det jag tänkt läsa är

Amerikansk jord av Jeanine Cummins

Läser just nu





Ö i dimma: Om Utö, pesten och coronan av John Kahn



Ghettokungen av Sammy Jeridi











En förlorad kärlek av Alyson Richman











Vad ska du läsa under kommande vecka?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar