måndag 5 april 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 13

 Läsningen gick inte så jättebra under vecka 13 heller. Men den här gången var det inte bara negativa händelser som var orsaken utan det hände också en massa positivt som tog tid från läsningen. Totalt sett så var det en väldigt händelserik vecka både på gott och ont. Det här gjorde också att Mias Påskläsutmaning inte gick speciellt bra (vilket det i och för sig inte har gjort tidigare år heller - det har gått troll i påskläsningen) så jag gjorde nog mitt sämsta resultat någonsin. Som tur var så hann jag i alla fall publicera lite recensioner.


Det jag hann med under vecka 13 var


Jag läste ut 2 böcker

Olyckan av C.L. Taylor

Rovhjärta av Ulrika Rolfsdotter

--------------

Jag publicerade 4 recensioner

Älskade jävla jul - Birgitta Bergin 
Herdedikter & mord - Lars Torstenson 
Nio liv - Emelie Schepp 
Edenbrooke - Julianne Donaldson 

--------------------------

Det fanns 5 rec.ex i brevlådan

Den som vet av John Willander Lambrell
Som en fjäder i vinden av Sofia Lundberg
Ryska dockor av Martha Hall Kelly
Fristad av Anna E Wahlgren
När vi faller av Gabriella Ullberg Westin

---------------------
Jag köpte 7 böcker
Matbröd av Fredrik Nylén
Bokcirkeln vid världens ände av Frida Skybäck
Ravenspur av Conn Iggulden
Pojken som följde sin far till Auschwitz av Jeremy Dronfield
Familjen Morelli av Karl Jung & Per Schlingmann
Här kommer natten av Charlotte Aquilonius


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar