måndag 17 december 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 50

Vecka 50 var en rätt så bra vecka trots att jag vilade rätt mycket en del dagar, eller jag kanske borde säga att veckan var rättså bra tack vare att jag såg till att också vila. Nu gör jag en mental notering om att det kanske är bra att t en del vilodagar så orkr man vara mer aktiv de andra dagarna. I alla fall, läsningen gick ganska OK, i och med vilodagarna så försvann ju en del lästid, men jag är nöjd ändå med det jag hann läsa Recensionerna gick det däremot väldigt br med, jag hann med att skriva undan en hel del sådant jag borde ha skrivit redan tidigare, vilket gör att om jag håller samma tempo så är jag helt ikapp den här veckan och det vore inte så dumt för då kan jag ta det lugnt under mellandagarna.

Det som hände under vecka 50 var

Jag läste ut 3 böcker

Rosa drömmar av Amanda Tartt
Verarnas drottning av Joseph A. Davis
Stigen tillbaka till livet av Long Litt Woon

Jag skrev 5 recensioner

Under Fårös himmel - Ronnie G. Lundin
Hämnden bär Prada - Lauren Weisberger
Lupinens gåta - Theréze Ingmarson
De aderton - Anton Berg
Vaxade juveler och brända hjärtan - Ewa Klingberg


Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

Jag köpte 0 böcker

Det jag är mest nöjd med är att jag fick undan en del recensioner så att högen med böcker som ska recenseras minskade. Nu finns det några kvar som jag måste ta itu med under kommande vecka men sen är jag ikapp och kan ta det lugnt igen.
Så resultatet är att jag ändå är väldigt nöjd med vecka 50 och hoppas nu att vecka 51 blir minst lika bra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar