måndag 31 december 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 52

Läsmässigt var inte vecka 52 speciellt bra, det blev inte alls så mycket läsning som jag hade väntat mig. Jag hade inga större förväntningar i och med att vecka 52 var julveckan, men nog hade jag trott att jag skulle hinna läsa mer, t ex juldagen brukar vi ägna oss helhjärtat åt läsning. Det är inte så att jag är besviken däremot är jag lite förvånad över att det kunde bli så här. Recensionsskrivandet däremot gick bättre än förväntat så nu är jag i kapp! Äntligen!



Det som hände bokmässigt under vecka 52 var

Jag läste ut 2 böcker

En sekund är jag evig av Maria Gustavsdotter
Den rätta tiden för en kula i hjärtat av Un-Su Kim

Jag recenserade 7!!! böcker

Kärlek, bakelser och en mops - Annie England Noblin
Rosa drömmar - Amanda Tartt
Verarnas drottning - Joseph A. Davis
Stigen tillbaka till livet - Long Litt Woon
Roselyn Road - Agneta Liljeqvist
Den moderna gentlemannen - Alexander Wiberg & Måns Zelmerlöw
Kärlekens dårar - Joanne Harris

2 rec.ex hittade vägen till min brevlåda

Morden på Mörkö av Samuel Karlsson
Xirianas gåta av Joseph A. Davis

Jag köpte 0 böcker

Jag är definitivt inte missnöjd med förra vecka, tvärtom faktiskt. Jag kom ju ikapp med recensionerna och så blev det 0 i bokinköp trots att jag var fruktansvärt sugen vid ett par tillfällen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar