måndag 24 december 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 51

Vecka 51 var en relativt bra vecka, speciellt med tanke på att det var veckan innan jul då man har lite annat att tänka på och göra än böcker. Vi lagade julmat och städade och det blev lite mindre tid för läsningen plus att jag hade lite svårt att koncentrera mig. Maken var redan julledig och det gjorde nog sitt när det gäller koncentrationen, ha pratar ju och vill oftast också ha någon typ av svar på det han säger. Det var lite samma med recensionsskrivandet, det var svårt att koncentrera sig på skrivandet när man hela tiden måste avbryta för att göra något annat.


Det som hände under vecka 51 var i alla fall

Jag läste ut 3 böcker

Rosa drömmar av Amanda Tartt
Verarnas drottning av Joseph A. Davis
Stigen tillbaka till livet av Long Litt Woon

Jag publicerade 3 recensioner

En tid för gudar - Staffan Nordstrand
Vägen till London - Alix Rickloff
Vajlett och Rut - Karin Alfredsson


Det dök upp 3 rec.ex (och ett smakprov) i brevlådan

Scener ur hjärtat av Malena & Beata Ernman, Svante & Greta Thunman
Inte utan dig av Harlan Coben
Floden av Markus Lutteman

Jag köpte 1 bok

Silvervägen av Stina Jackson

Nu sprack alltså nollan när det gäller inköp men det må vara hänt eftersom det gått så bra resten av hösten att hålla igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar