onsdag 31 juli 2019

Läsplanering Augusti 2019

Tiden går så fort att man knappt hinner med, det är ju augusti i morgon och det är alltså dags att planera för läsningen under den månaden.
I första hand så kommer jag försöka minska läshögarna på stolen bredvid mig


Även om det kanske inte ser så ut vid första anblicken så har högarna minskat lite, och jag tror nog att de kommer att minska lite till under augusti.

Det här med att läsa hyllvärmare har ju inte gått så jättebra den här sommaren så jag får försöka få fart på det under augusti. En av hyllvärmarna jag hade planerat läsa under juli hänger med in i augusti och den har jag nu börjat på. För säkerhets skull plockar jag med en till i planeringen och hinner jag inte med mer än en hyllvärmare så får den andra boken hänga med till september. Så hyllvärmarna i min TBR för augusti är

Kärlekens väv av Ahdaf Soueif

Ge mig en dag till av Mitch Albom


Det enda jag redan nu vet kan inverka på läsningen är i slutet på månaden då jag ska till läkaren för min behandling så med lite tur kanske jag lyckas minska läsahögarna lite till under augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar