måndag 8 juli 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 27

Förra veckan var lite knepig läsmässigt. I början av veckan var det segt med läsningen men jag läste ju då min tunglästa tegelsten. Sen startade Läs-a-loten och helt plötsligt släppte allt och det började gå undan med läsandet. Utmaningen fortsätter ju den här veckan och eftersom det verkar som att det är den som gjort att jag fått fart igen så hoppas jag att läsningen fortsätter att gå bra den här veckan också.
Recensionsskrivandet gick inte mycket bättre, där var det också början av veckan som var segast och det släppte också under helgen. Jag ska försöka se till att även det håller i sig nu så jag kommer ikapp

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 27 var

Jag läste ut 3 böcker

Blott en begravning av Ewa Klingberg
Nu stormar det i dalens famn av Ewa Klingberg
Frostnatt av Philip Birk

Jag publicerade 2 recensioner (titeln är länkad till recensionen)

Vi for upp med mor - Karin Smirnoff
Vackra unga döda - Jessica Fellowes

Det dök upp 2 rec.ex i brevlådan

Den bästa mamman av Aimee Molloy
När ljungen blommar av Petra Rhodin

Jag köpte 0 böcker

Nu ligger jag efter ordentligt med recensionerna igen så jag får verkligen ta mig i kragen och försöka få ihop fler under vecka 28 för det blev alldeles för få skrivna under vecka 27.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar