måndag 22 juli 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 29

Vecka 29 blev en lugn vecka då vi faktiskt inte gav oss ut på några "äventyr" överhuvudtaget utan höll oss hemma och för min del blev det mycket vila. Trots att det ser ut som om jag inte läste så mycket så är antalet lästa böcker lite missvisande. Jag slalomläste hela veckan så jag läste tegelstenen och varvade den med andra böcker. Sidmässigt blev det nog en hel del läsning och jag är väldigt nöjd med att jag ändå hann läsa ut två böcker utöver läsningen av tegelstenen.Recensionsskrivandet är jag också väldigt nöjd med för  jag har ändå skrivit så pass många recensioner att jag nog kommer ikapp under vecka 30.

Det som hände under vecka 29 är

Jag läste ut 2 böcker

Sommaren hon aldrig glömde av Nikola Scott
Den bästa mamman av Aimee Molloy

Jag publicerade 4 recensioner

Pirata av Patrick Hasburgh
Blott en begravning av Ewa Klingberg
Nu stormar det i dalens famn av Ewa Klingberg
Frostnatt av Philip Birk

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

Jag köpte 0 böcker

Vecka 29 gick alltså bra och nu hoppas jag att läsningen och srivandet fortsätter på samma sätt under vecka 30.




1 kommentar:

  1. Får kolla in dessa böcker, är på jakt efter något lite annorlunda än det jag brukar läsa. Ha en fortsatt fin sommar!

    SvaraRadera