söndag 14 juli 2019

Läsplanering vecka 29

Vi har ingenting inplanerat för kommande vecka säger jag varje gång jag ska göra en veckoplanering och räknar med en bra läsvecka. Oftast blir det sen allt annat än en lugn vecka och vi flänger runt lite här och var och självklart är det läsningen och bloggandet som blir lidande. Det ska bli intressant att se om det blir så under kommande vecka också för vi har faktiskt ingenting speciellt inplanerat. Det som brukar hända sen är att man får syn på någon liten lokal annons om något trevligt som händer i närområdet och så bestämmer vi oss där och då att vi ska dit. Men jag borde ju ändå hinna läsa en del...hoppas jag. Jag läser fortfarande på min tegelsten men eftersom jag tar en paus emellanåt och läser annat så tar det tid att komma igenom den. Den hänger alltså kvar i planeringen ett tag till.

Det jag tänkt läsa under vecka 29 är



Jordens arvingar av Ildefonso Falcones












Sommaren hon aldrig glömde av Nikola Scott












Den bästa mamman av Aimee Molloy










Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar