måndag 15 juli 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 28

Vecka 28 flöt faktiskt ganska bra, början av veckan speciellt. Jag fick en liten dipp sen men det berodde nog mest på att jag hade så mycket annat att göra att jag inte riktigt orkade koncentrera mig på läsningen och/eller bloggandet. Helgen började väldigt bra och det såg ut som att jag skulle hinna läsa hur mycket som helst men på söndagen beslöt vi oss för att ta en tur till bakluckeloppisen och helt plötsligt hade halva dagen gått och det var dags att börja laga mat och göra allt annat som ska göras på söndagarna. Så det blev inte riktigt så mycket läst under helgen som det var tänkt. Totalt sett är jag ändå väldigt nöjd med veckan som gått. Visserligen köpte jag alldeles för många böcker men jag har ju hållit igen hela början av året så nån gång ibland så är det OK så länge det inte blir för ofta.
Det som hände under vecka 28 var

Jag läste 3 böcker (eller egentligen 2 böcker och en novell)

Ett frågetecken är ett halvt hjärta av Sofia Lundgren
Verkanseld av Louise Boije af Gennäs
Azur av Amanda Tartt

Jag publicerade 4 recensioner

Disekvilibrium  av Oskar Källner
Flickan i blått av Torhild Elisabet Sandberg & Emily Ryan
Pojken med örnen av Torhild Elisabet Sandberg & Emily Ryan
Toktanten av Birgitta Bergin

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Kendras blind date av Ella-Maluca Floyd


Jag köpte 10 böcker

Prästens lilla flicka av Susan Casserfelt
Hemmets trygga vrå av Cara Hunter
Den stora antikvitetsboken
Bonniers kokbok
Alma Whittakers betydelsefulla upptäckter av Elizabeth Gilbert
Jag kommer hem till jul av Joanna Bolouri
Sigrid av Johanne Hildebrandt
Viskande skuggor av Jan-Philipp Sendker
Förälskad i trubbel av Sarah Title


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar