torsdag 7 november 2019

Helgfrågan vecka 45


Mia har varit ordentligt sjuk men nu är hon tillbaka med Helgfrågan. Idag vill hon veta

Har ni läst något bra på sistone?

Firar ni fars dag?👔


---------------------

Jag har haft förmånen att få läsa många väldigt bra böcker den senaste månaden, och den bästa av dem, som också var månadens bästa bok i oktober var


Den sista änkan av Karin Slaughter (titeln är länkad till recensionen där det finns mer info om boken)










Nej, vi har nog aldrig firat Fars dag på något speciellt sätt.

9 kommentarer:

  1. Verkar som en riktigt bra spänningsroman. Jag har inte läst något av Karin Slaughter. (Heter hon Slaughter på riktigt?!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, hon heter Slaughter och det passar ju med tanke på innehållet i hennes böcker.

      Radera
  2. vi har nog alltid firat svärfar, nu firar våra barn med sina barn.

    SvaraRadera
  3. Inte dumt när en läser många bra böcker. ;)

    SvaraRadera
  4. En riktigt spännande bok precis vad jag behöver.

    SvaraRadera
  5. Förmodligen för mycket slakt(ande) för mig ;)

    SvaraRadera
  6. Slaughter ja, henne ska jag ge en ny chans.

    SvaraRadera
  7. Jag har någon bok av den här författarinnan, men inte hunnit läsa den ännu.

    SvaraRadera
  8. Slaughter kanske man borde läsa något av då, låter spännande.

    SvaraRadera