söndag 3 november 2019

Läsplanering vecka 45

Vecka 45 ser ut att bli en "vanlig" vecka, dvs vi har ingenting speciellt inplanerat än men dyker det upp något kul i tidningen, t ex en annons om nåt, så åker vi iväg. Som det känns just nu vill jag nog helst stanna hemma och hålla på med läsning och bloggande. Och det skulle passa bra att kunna göra det så att jag kommer ikapp med allting. Nu syns det att läsahögarna minskat och jag behöver egentligen bara en väldigt bra vecka för att känna att jag har koll på läget. Det vore egentligen perfekt att stanna hemma hela veckan. Maken har en ny moppe (en till!) som han håller  på med så jag kan sitta inne i lugn och ro med mina böcker och nu när det blivit kallare ute är det också väldigt skönt att sitta i köket med en mugg te och en bra bok.

Det jag tänkt läsa under vecka 45 är



Drakar lyfter i motvind av Frida Moisto
Ska jag börja på idag











De svarta tornen av Astrid Ahlberg












Albino av Mons Kallentoft & Anna Karolina












Silverfloden av Mats Erasmie











Vad ska du läsa under kommande vecka?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar