fredag 15 november 2019

Helgläsning vecka 46

Jag tror inte vi ska iväg någonstans den här helgen utan vi stannar nog hemma. Det finns en del måsten att göra hemma nu och det är lika bra att ta itu med det och inte bara skjuta det framför sig. Trots (eller egentligen på grund av) det så lär jag ändå hinna med ganska mycket läsning för jag behöver då inte använda så stor del av helgen till vila som jag behöver när vi varit på någon aktivitet. Just nu är det nog också bra om jag kan läsa så mycket som möjligt, en av läsahögarna har minskat ganska ordentligt och det vore önskvärt att jag snart skulle hinna ta itu med nästa hög. Med lite tur hinner jag den här helgen också helt ikapp med recensionerna så länge vi stannar hemma och inte får för oss att åka iväg någonstans

Det jag tänkt läsa i helgen är




Makten av Dean Koontz












Sprucket läder och svikna löften av Ewa Klingberg











Vad ska du läsa i helgen?

1 kommentar:

  1. Klingbergs bok vill jag läsa snart. Älskar alla andra i serien.

    SvaraRadera