fredag 1 november 2019

Helgläsning vecka 44

Förra helgen var vi på Antikmässa och i onsdags besökte vi en secondhandbutik, så nu är det dags att ta det lugnt den här helgen. Jag kommer hem med alldeles för mycket prylar från sådana besök och så blir jag så trött att resten av dagen går åt till vila och inget annat blir gjort. Så den här helgen tänkte jag ägna mig helt åt läsning och bloggen - ja, jag vet, jag har sagt det förut och så har vi stuckit iväg på något kul vi "råkat"  hitta i tidningen. Den här gången blir det definitivt inte så, jag behöver verkligen sitta och läsa mycket och skriva färdigt lite inlägg. Jag brukar försöka skriva en del inlägg under helgen men ofta kommer det annat i vägen och så hinner jag inte alls skriva så mycket som jag hade tänkt mig. Men nu i helgen ska jag verkligen ta tag i det.

Det jag tänkt läsa den här helgen är





Höjden av förändring av David Eriksson
Läser jag just nu











Drakar lyfter i motvind av Frida Moisto












De svarta tornen av Astrid Ahlberg










Nej, jag tror inte jag hinner läsa ut alla tre, men jag hoppas i alla fall hinna börja på sista boken.

Vad ska du läsa i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar