söndag 24 november 2019

Läsplanering vecka 48

Jag tror att vecka 48 blir en rätt så lugn vecka då jag än så länge inte har så mycket inplanerat. Jag ska på provtagning i slutet av veckan men än så länge har det inte dykt upp något annat som låter intressant, men man vet ju aldrig, kanske det dyker upp något i tidningarna eller på nätet som vi känner att vi absolut vill besöka, det vet man ju aldrig.Det är både positivt och negativt att vi båda är numera hemma hela dagarna - det dyker hela tiden upp sånt som vi vill göra och numera behöver vi ju inte försöka planera in allt under helgerna utan kan hoppa på direkt så det blir en del som man kanske annars hade hoppat över pga tidsbrist
Men oavsett vad som händer under veckan borde jag hinna med att läsa en hel del.
Det jag tänkt läsa under vecka 48 är


Den himmelske Fåröherden av Ronnie G. Lundin











Älvdansen av Kamilla Oresvärd











Kryptosapiens av Johan Jergner-Ekervik & Kristina Sigunsdotter












Den nakna flickan av Helen Stommel Olsson











Vad ska du läsa under kommande vecka?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar