måndag 25 november 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 47

Vecka 47 var en mycket märklig vecka. Jag hade rejält med lästid och vi var bara ute på vift en dag, ändå var jag rätt så trött hela veckan. Att jag var så trött har nog en el del att göra med hur resultatet blev för jag somnade på soffan varje eftermiddag och sov ett par timmar. Ändå tyckte jag att jag läste ganska mycket men resultatet visar inte det. Som sagt, en mycket märklig vecka.  Inte lyckades jag heller publicera speciellt många recensioner, så där är det tur att jag är i princip ikapp för jag hamnar inte efter speciellt mycket efter bara en dålig vecka. Jag behöver bara se till att få ut några extra recensioner under vecka 48 så är det ingen fara sen.Det riktigt negativa under vecka 47 var att jag trillade dit igen och köpte en bok. Det låter kanske inte så farligt men till och med en bok är en för många med tanke på att jag har hur många olästa böcker som helst i bokhyllorna och behöver definitivt inte fler.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 47 var

Jag läste klart 3 böcker

Makten av Dean Koontz
Det enda du behöver av Sylvia Lidén Nordlund
Marias kockskola av Michael Wiander & Peter Jönsson

Jag publicerade 2 recensioner

Drakar lyfter i motvind - Frida Moisto
De svarta tornen - Astrid Ahlberg

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

Jag köpte 1 bok

Kastanjemannen av Søren Sveistrup


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar