måndag 4 november 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 44

Vecka 44 var en riktigt bra vecka. Jag kanske inte läste riktigt så mycket som jag borde ha gjort men jag hann med ganska många recensioner i alla fall. Jag vet faktiskt inte riktigt varför det inte blev så mycket läst, det var ju faktiskt bara en enda dag som gick bort för att vi var ute och shoppade och resten av veckan var vi hemma. Det var i alla fall lite segt med läsningen i börja på veckan men till helgen släppte det lite och det var ju bra. Recensionsskrivandet gick bättre och jag är i princip ikapp nu med recensionerna och har inte längre en stor hög med böcker som väntar på skrivbordet. Läsahögarna minskar sakta men säkert och det känns nu att jag äntligen är på rätt väg. Det negativa den här veckan var att jag trillade dit igen och köpte en bok, men som tur var så blev det bara 1. Nu får det i alla fall vara nog så jag får se till att försöka undvika att "hitta" fler böcker att köpa.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 44 var

Jag läste klart 2 böcker

Yxskeppet av Jens Henrik Jensen
Höjden av förändring av David Eriksson

Jag publicerade 5 recensioner

Stjärnan från Nord av D.B. John
Glitter av Amanda Tartt
Det lilla galleriet i solen av Marie Sammeli
Blodhundar av Claes & Eva Fürstenberg
Lisens jul av Inger Boman & Karin Eriksson

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Sprucket läder och svikna löften av Ewa Klingberg

Jag köpte 1 bok

Huset vid sjön av Kate Morton




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar