söndag 10 november 2019

Läsplanering vecka 46

Vi har ingenting speciellt inplanerat under kommande vecka, än så länge. Troligtvis kommer det ändå bli att vi åker iväg någonstans för nu börjar både maken och jag bli riktigt sugna på att göra t ex en secondhandrunda på de ställen vi oftast åker till. Det gäller ju att besöka såna ställen med jämna mellanrum eftersom de hela tiden får in nytt och man vet aldrig i förväg vad man kan hitta. Jag räknar ändå med att få ganska bra med lästid och planerar alltså läsn ingen efter det. Blir det sen andra aktiviteter så att lästiden minskar så går inte världen under för det, jag ligger rätt så bra till läsmässigt just nu.

Det jag tänkt läsa under vecka 46 är



Albino av Mons Kallentoft & Anna Karolina
Läser jag just nu











Silverfloden av Mats Erasmie












Makten av Dean Koontz












Sprucket läder och svikna löften av Ewa Klingberg











Det känns som att alla de här böckerna är lättlästa så jag hoppas såklart att de också är relativt snabblästa så jag kanske hinner börja på någon till i slutet på veckan. Men det får vi se hur det blir med det.

Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar