måndag 18 november 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 46

Vecka 46 blev en väldigt bra vecka. Framför allt var det recensionsskrivandet som gick bra, nu är jag ikapp med recensionerna. Det finns ingen jättehög med orecenserade böcker kvar på mitt skrivbord, bara några stycken precis som det ska så att jag har något att skriva om ett par dagar framåt i alla fall. Läsandet gick OK, kanske inte riktigt så många böcker blev lästa som jag hade velat eller planerat med men tillräckligt många för att jag ska vara nöjd. Under vecka 46 höll faktiskt planeringen rätt så bra och det är jag glad för. Nu är det bara att hålla tummarna att vecka 47 blir en lika bra vecka. Den veckan har börjat bra i alla fall.


Det som hände bok- och läsmässigt under veckan var

Jag läste ut 3 böcker

Albino av Mons Kallentoft & Anna Karolina
Silverfloden av Mats Erasmie
Sprucket läder och svikna löften av Ewa Klingberg

Jag publicerade 4 recensioner

En dag, Jennifer av Risto Pakarinen
Min mamma är en persisk prinsessa av Sanna Sjöswärd
Yxskeppet av Jens Henrik Jensen 
Höjden av förändring av David Eriksson

Det fanns 4 rec.ex i brevlådan

Svek av Jesper Stein
Älvdansen av Kamilla Oresvärd
Tiden dödar långsamt av Michel Bussi
Marias kockskola av Michael Wiander & Peter Jönsson

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar